حنیف عمران زاده

  • ۰
  • ۰



سفارش تاج گل

امروزه ریزش مو مساله عمومی است گاهی اوقات به یک کابوس تبدیل می شود. به نقل از وبسایت «msnbc» بهتریـن روش بهبود طبیعی ریزش مو مصرف از گیاهان مفرق است.
بعضی از گیاهان مانند طاقـت زرد گزنه تصفیه کننده خون و تحریک کننده افزایش مو است. در اینمطلب به چند گیاه مفید برای ریزش مو اشاره خواهیم کرد که خواندن آن مفید است.
▪ صبرزرد: مصرف این گیاه باعث افزایش مو مانع ریزش آن می شود. صبـر زرد جریان گردش خون در پوست سر را اصلاح می بخشد بیشتر شدن مو را تحریک می نماید .
▪ غان: روغن تولید و ساخت شده از درخت این گیاه به کم شدن ریزش مو کمک می نماید باعث بیشتر شدن مو می شود. اکثرا این گیاه به افرادی که از کم شدن مو رنج می برند پیشنهاد می شود.
▪ بابا آدم : این گیاه گاهی از مواد شیمیایی را که باعث ریزش مو می شود از بدن سم زدایی می نماید . عصاره روغن ریشه این گیاه که یکی از اثر گذار ترین گیاهان برای پیشگیری از ریزش مو به حساب می آید، سرشار از «phytosterols» اسیدهای چرب طبیعی است که برای حفظ موی سر بیشتر شدن طبیعی آن ضروری است .
▪ علف گربه: این گیاه ضد خارش است بیشتر شدن مو را تقویت می نماید .
▪ بابونه: بابونه، برای موهای چرب که حاوی شوره سر است مفید است . به اضافه آن این گیاه با ایجاد تعادل در میزان آب مانع خشک شدن پوست می شود. بابونه تارهای مو را تقویت احیا می نماید آسیب های مو را که بر تاثیر های داخلی به وجود می آید به حداقل می رساند.
▪ دم اسبی: این گیاه حاوی ماده ای به نام «silica» است که با جوان سازی پیاز مو باعث افزایش آن می شود. علاوه بـر آن این ماده به افزایش ناخن هم سرعت می بخشد. می توان روغن آن را به طور مستقیم روی پوست سر بمالید یا این که به صورت خوراکی، کپسول آن را مصرف بکنید . گیاهان دیگری که مانع ریزش مو می شود عبارتند از: شیرین بیان، همـواره بهار، گزنه، جعفری، رزماری، مریم گلی.

  • ۹۵/۰۲/۳۱
  • سهیلا آرمین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی