حنیف عمران زاده

  • ۰
  • ۰



دانلود آهنگ

ترانه و شعر موزیک قربونت برم عماد

تو چقدر خوب ی گلم نازنینه خوشگلم من که دیوونه شدم بذار قربونت برم
بسوزم تو آتیشه تو آره جونم کم آوردم پیشه تو , آره جونم کم آوردم پیشه تو
حسه بهتر تو نگاهت منو بد جوری میخواد منم عاشقت شدم آره بسیار زیاد ام زیاد
بسیار زیاد ام برام کمه دله من تو رو میخواد بذار یه چیزی بگم آره قربونه لبات
تو چقدر بهتر ی گلم نازنینه خوشگلم من که دیوونه شدم بذار قربونت برم
بذار قربونت برم بسوزم تو آتیشه تو آره جونم کم آوردم پیشه تو
آره جونم کم آوردم پیشه تو

تکست موسیقی قربونت برم عماد

حسه خوب تو نگاهت منو بد جوری میخواد منم عاشقت شدم آره بسیار زیاد ام زیاد
زیاد ام برام کمه دله من تو رو میخواد بذار یه چیزی بگم آره قربونه لبات
تو چقدر بهتر ی گلم نازنینه خوشگلم من که دیوونه شدم بذار قربونت برم
بذار قربونت برم بسوزم تو آتیشه تو آره جونم کم آوردم پیشه تو
آره جونم کم آوردم پیشه تو
حسه بهتر تو نگاهت منو بد جوری میخواد منم عاشقت شدم آره بسیار زیاد ام زیاد
خیلی ام برام کمه دله من تو رو میخواد بذار یه چیزی بگم آره قربونه لبات
تو چقدر خوب ی گلم نازنینه خوشگلم من که دیوونه شدم بذار قربونت برم
بذار قربونت برم بسوزم تو آتیشه تو آره جونم کم آوردم پیشه تو
آره جونم کم آوردم پیشه تو
**

  • ۹۵/۰۳/۰۲
  • سهیلا آرمین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی