حنیف عمران زاده

۴ مطلب در خرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰



پایان نامه مدیریت

مقدمه
جهت نگارش یک متن علمی-پژوهشی و درج آن در مجلات معتبر داخلی یا ISI رعایت گاهی نکات الزامی است. پژوهش علمی را باآموزش صحیح پژوهش می شناسند و بخاطر داشته باشید همیشهروش پژوهش از مورد پژوهش مهمتر است. با کیفیت ترین مورد چنانچه باروش صحیح مورد پژوهش قرار نگیرد و باروش صحیح نگارش نشود فاقد هرگونه اعتبار و ارزش علمی است.

اصطلاحی به نام In The Bin در جوامع آکآدم یک رایج است که به معنای "بدرد سطل زباله می خورد" است. این اصطلاح به مقالاتی گفته می شود که در آنها اصول پژوهش و نگارش علمی رعایت نشده است به زمان داوری بدون آنکه موضوع پژوهش تحقیق شود مستقیماً داخـل سطل زباله انداخته می شود.

خصوصیات ی مهم متن علمی-پژوهشی

اولین گام در تولید و ساخت یک مطلب علمی-پژوهشی انتخاب موضوعی است که چیزی به علم اضافه نماید . یک پژوهشگر تازه کار احتمالا تصور نماید یک موضوع ارزشمند در زمینه مدیریت مانند TQM یا CRM یا موارد دیگری از این دست یک موضوع زیاد علمی و قابل توجه است. پس مطالعات وسیع در این زمینه و استفاده از چندین و چند منبع داخلی خارج، تلخیص، مقایسه و ارزیابی و نتیجه گیری از این منابع یک پژوهش کامل و نو را شکل می دهد اما این بزرگترین غلط ی است که برای نگارش یک متن علمی-پژوهشی بدان دچار می شوید. گزینش مساله بزرگ و وسیع از عهده متن خارج است گزینش یک مساله وسیع جهت یک مطلب غلط است.

غلط بزرگ دوم این است که به چنین مقالاتی Review گفته می شود فاقد اهمیت علمی است. گردآوری آثار و نتایج مولفین دیگر درکنار هم قرار دادن آنها مجموعا ادبیات پژوهش متن علمی-پژوهشی را تشکیل می دهد. بعد از انتخاب مورد مناسب پس بایستی به گردآوری آثار و نتایج مولفین داخلی و خارجی در زمینه مساله منتخب بپردازید. به این ترتیب ادبیات پژوهش شما شکل می گیرد. مهمترین ویژگی و ارزش هر پژوهش علمی اتکای آن بر اطلاعات دست اول است که در روند انجام پژوهش بدست می آید.

بخشهای متن علمی-پژوهشی

• بخش اول: چکیده

صفحه اول به ترتیب حاوی عنوان، نام مولف یا مولفین، چکیده واژگان کلیدی است.

عنوان را در خط اول درج بکنید . اکثرا ٌ ً عنوان را با یک فونت Bold و اندازه بزرگتر ازبقیه فونت های متن می نویسند.

نام نویسنده را با یک پاورقی همراه بکنید . در پاورقی می بایست آدرس الکترونیک نویسنده ذکر شود تا خوانندگان مطلب در صورت نیاز بتوانند با نویسنده رابطه برقرار کنند. نوشتن سمت یا خصوصیات بارز علمی نویسنده در پاورقی هم مرسوم است.

چکیده یا Abstract در هشت تا ده خط که در دو پاراگراف تهیه و تولید می شود بایستی نشان دهنده سیر جامعی از متن باشد.

واژکان کلیدی یا KeyWords سه تا شش کلمه مهم مورد مصرف در متن اصلی است و به صورت Italic نوشته می شود.

• بخش دوم: مقدمه

بهتر است مقدمه در یک صفحه تولید و ساخت شود. در پاراگراف اول مقدمه ابتدا به شرح بیان مسالخ پژوهش بپردازید. در پاراگراف دوم اهیمت و ارزش موضوع را شرح دهید. در پارارگراف سوم اهداف خود را شرح دهید. در نهایت در پاراگراف انتها توضیح دهید خواننده در مطلب با چه موضوعاتی مواجه خواهد شد اما نتیجه گیری از مباحث به عمل نیاورید.

° ادبیات پژوهش

در این بخش بر اساس مطالعات قدیم ، مبانی نظری پژوهش بیان می شود. منظور از مبانی نظری ارائه تعاریف مفاهیم بکار رفته در پژوهش به صورت روشن است و می بایست بر اساس مطالعات معتبر قبلی صورت گیرد. در بخش دوم ادبیات پژوهش به ارائه مطالعات مشابه که قبلاً توسط محققان دیگر صورت گرفته پرداخته می شود. نظر به اصرار جوامع علمی بر اطلاعات دست اول در حال حاضر زیاد مطلب ها از ارائه ادبیات پژوهش به صورت مستقل پرهیز می کنند تنها به ارائه کلیاتی از پژوهش انجام گرفته قبلی در بخش مقدمه اکتفا می شود.

• بخش سوم:روش تحقیق

در این بخش نوع پژوهش بر اساس هدف و ماهیت معرفی می شود. همچنین نحوه گردآوری داده ها بیان می شود. اکثرا پژوهش های علمی ازآموزش های بررسی میدانی و کتابخانه ای برای گردآوری داده ها اطلاعات استفاده می کنند. همین طور جامعه آماری در صورت لزوم نمونه آماری معرفی می شوند. پس گزاره های پژوهش ( فرضیه ها یا موارد ) ارائه می گردد. همچنین آزمونهای آماری مورد استفاده نرم افزار تجزیه نقد داده ها نیز معرفی می شود. به بحث مقدمه ای برروش تحقیق رجوع بکنید .

• بخش چهارم: تجزیه ارزیابی داده ها

در این سری بر اساس داده های بدست آمده و با تذکر به روشهای آماری مناسب به تجزیه تحلیل داده ها و ازمون فرضیه های پژوهش پرداخته می شود. برای بیشتر شدن دقت محاسبات نرم افزار های آماری مانند SPSS بکار گرفته می شود. این نقد اساس یک پژوهش علمی است.

• بخش پنجم: خلاصه و نتیجه گیری

هر مطلب باید بایستی با خلاصه نتیجه گیری دقیق و صحیحی از گامها دستاوردهای پژوهش همراه باشد. بعضی مواقع خلاصه را همراه با بیان محدودیت ها پیشنهاد هائی جهت محققین دیگر همراه می کنند.

• صفحه آخر: منابع و مآخذ

در نهایت باید منابع و مآخذ مورد استفاده را به ترتیب بر اساس منابع فارسی لاتین مرتب بکنید . هر مجله یا کنفرانس استاندارهای را درروش درج منابع دارد. یکروش استانداررد جهت درج منبعآموزش APA است. این کلمه مخفف جمله American Psychological Association است که توسط انجمن روانشناسی آمریکا ارائه شد. بر طبـق اینروش برای ارجاع یک بخش از متن به منبع آن از ( نام نویسنده، سال : شماره صفحه ) استفاده می شود برای نمونه (حبیبی، 1389 : 56). پس در صفحه فهرست منابع مآخذ بهروش زیر عمل می شود:

- اگر کتاب باشد: فامیل ، نام (سال)، نام کتاب، محل نشر: ناشر

- اگر مقاله باشد: فامیل ، نام (سال)، نام مقاله ، نام نشریه، شماره نشریه، شماره صفحات

• پیوست ها و شرح ات

در صورت لزوم کارهای آماری، سوال نامـه یابقیه شرح ات را می توانید در قالب پیوست ها به مطلب خود اضافه بکنید . این کار ارزش علمی مطلب را بیشتر می نماید .

روش نگارش صحیح یک متن علمی

1- اولین نکته در تولید و ساخت یک مقاله استفاده صحیح از نوع، اندازه سبک Font یا قلمی است که نشریه یا کنفرانس مورد نظر ارائه کرده است. جهت این کار بایستی با مقدمات تایپ در برنامـه واژه پرداز word 2003 یا نسخه های بالاتر آشنا باشید. به راهنمای ICDL رجوع بکنید .

2- به هیچ وجه از فاعل اول فرد یا فعل اول شخص استفاده نکنید. برای نمونه از عبارات ی مانند "به نظر من" کاملا اجتناب بکنید . بیان عبارت از طرف اول فرد تنها جهت صاحبنظران و اساتید بالارتبه قابل استفاده است.

3- در متن فارسی به هیچ وجه از واژگان لاتین مصرف نکنید. اگر یک عبارت لاتین کلیدی مصرف شده بایستی به صورت پاورقی در انتهای صفحه زیرنویس شود. همین طور نام های خارجی مورد استفاده در متن باید زیرنویس شوند تا خواننده در تلفظ آن نامـه ا دچار ایراد نشود.

4- جهت مصرف از علائم نگارشی مانند . ، : ؛ وبقیه موارد دقت بکنید به احتمال زیاد این علائم چسبیده به کلمه قبلی و یک خط فاصله یا Space با کلمه بعدی فاصله داشته باشند. جهت نمونه به علامت گذاری در متن این مطلب تذکر بکنید .

5- مصرف از هرگونه کادر یا تزئینات اینچنین در صفحه اول یابقیه صفحات مقاله اکیدا ممنوع است.

6- خط اول هر پاراگراف می بایست 0.5 سانتی متر از ابتدای خط فاصله داشته باشد. به آموزش ICDL رجوع بکنید .

7- متن مطلب به جز عنوان و نام نویسنده بایستی به صورت Justified و Right-to-Left مرتبط شده باشد. به روش ICDL رجوع بکنید .

8- شماره صفحات در پارت وسط پائین صفحه درج شود.

  • سهیلا آرمین
  • ۰
  • ۰

نام محصول : دستگاه کپی شارپ Sharp AR-X201
کد کالا : 2117
سازنده: sharp
قیمت: ۲۰,۳۷۰,۰۰۰ ریال

نمایندگی شارپ

نمایندگی شارپ,نمایندگی شارپ در ایران,نمایندگی sharp


دستگاه کپی شارپ ای - ار ایکس 201

نوع: لیزری رنگی
زمان تولید و ساخت اولین کپی: 6.4 ثانیه
سرعت کپی : 20 برگ در دقیقه
وضوح چاپ : 600*600 dpi
حافظه : 32مگابایت

معرفی دستگاه کپی شارپ 201

دستگاه کپی شارپ 201 از دستگاه های دیجیتال کپی شرکت شارپ است که برای سایز A3 است .دارای قابلیت کپی از دوطرف کارت شناسایی روی یک سمت کاغذ است . با قدرت و عملکرد کافی برای برآورده کردن خواسته ها در جهت ادارات ،دانشکده ها مدارس است .از سری کپی های ایستاده رومیزی است که در حالت رومیزی 2 کشو و ایستاده 4 کشو دارد.تغذیه‌کننده خودکار سند دارد که باعث صرفه جویی در زمان می شود.


قابلیت ها و کارآیی های فنی دستگاه کپی شارپ X201

کپی دیجیتال 201 شارپ ،توانایی چاپ 20برگ در دقیقه را دارد. دقت عملکرد این دستگاه 600 در 600 است .از 27.9 کیلو گرم وزن و ابعاد 599* 612* 511میلی متر برخوردار است.زمان گرم شدن کپی 201 شارپ،حدودا 25 ثانیه است .ظرفیت سینی کاغذ آن 350 برگ است که در حالت ماکزیمم 1,850 برگ ظرفیت دارد.
تونر و مواد مصرفی دستگاه کپی شارپ X201

مواد مصرفی این دستگاه فتوکپی ،تونر خشک 238T است که معین ات کامل دستگاه در وبسایت موجود است .



معین ات کلی

ایستاده نوع کپی :

599* 612* 511میلی متر ابعاد :

27.9 کیلو گرم وزن :

64 مگابایت حافظه پرینتر :

350 برگ ظرفیت سینی کاغذ :

برای ادارات ،دانش کده ها و مدارس کارایی :

تونر کارتریج 238T مواد مصرفی :
کپی
A3 سایز کپی :

20 برگ در دقیقه سرعت کپی :

600*600 dpi رزولوشن کپی :

25% -400% بزرگنمایی کپی :

999 برگ حداکثر تعداد کپی :

6.4 ثانیه زمان تولید و ساخت اولین کپی :

25 ثانیه زمان گرم شدن دستگاه :
چاپ
دارد پرینتر :

20 برگ در دقیقه سرعت چاپ :

600*600 dpi وضوح چاپ :

ندارد قابلیت چاپ دو رو :
اسکنر
دارد اسکنر :

600*600 dpi دقت :
فکس
ندارد فکس :

سایر معین ات
usb پورت اتصال :

  • سهیلا آرمین
  • ۰
  • ۰

نی چطور سازی است؟



آموزش اف ال استودیو

نی از ساز های بادی کهن و از جنس گیاه نی است که طول آن از شش گره و هفت بند تشکیل شده است به همین دلیل به آن نی هفت بند می گویند.

وقت نواختن، هوا از دهانه نی وارد می شود با انگشت گذاری بر سوراخها با تغییر فشار هوا صداهای مختلف بوجود می آیند. نوازنده ، نی را عمودی در دست می گیرد و دهانه آن را بین دو دندان جلو و یا بین لب ها قرار می دهد در آن می دمد. بخش خیلی ی از هوای دمیده شده از سوراخهای باز نی خارج می شود و نوازنده با انگشتهای هر دو دست سوراخها را باز و بسته می نماید .

احتمالا نوازنده وقت نواختن ، دست راست را بالای دست چپ قرار دهد برعکس.

وقت ساختن نی ، روی گره ها را با نواز می پوشانند بر سر دهانه انتهای لوله نی ، لوله استوانه ای کوتاهی به طول تقریبی 7 سانتی متر هم قطر ضخامت نی از فلز برنج قرار می دهند.

طول نی حدود 30 تا 65 سانتی متر قطر آن از 5/1 تا 3 سانتی متر است و تعداد 5 سوراخ در طرف جلو یک سوراخ در سری عقب نی ایجاد می کنند. هر چه لوله نی باریکتر کوتاهتر باشد ولوم آن زیر تر است و برعکس.

نی در اندازه های مختلف تولید و ساخت می شود نمی توان آن را کوک کرد. بدنه مهم این ساز چون در طبیعت افزایش می نماید دو نی کاملا از هر جهت همسان کمتر بدست می آید.

وسعت
وسعت صوت نی اکثرا ٌ حدود دو اکتاو و نیم است. نی به طور طبیعی فاقد نت "سی" روی خط سوم حامل است. وسعت صوت نی به چهار منطقه صوتی حاوی ولوم بم بم نرم صدی اوج ، ولوم غیث صوت ذیل(پس غیث) تقسیم می شود.

انواع نی

به علت ساختار طبیعی بدنه نی عدم امکان کوک کردن آن می توان با توجه به تغییر طول و قطر لوله، از هر پرده ای نی داشت. به جر نی در کوک "دو" بقیه نی ها از سازهای انتفرش هستند . برای مثال نی در کوک سی بمل وقتی "دو" می زند "سی بمل" صدا می دهد پس می بایست برای آن یک پرده بالاتر یعنی "ر" نوشت تا ولوم "دو" بدهد. یا برای نی "لا" که پرده و نیم پایین تراز دیاپازون است بایستی یک پرده و نیم بالاتر نت نویسی کرد تا دیاپازون صدا بدهد .

نی ، سازی ست کهن و به همین صورت در تمام نواحی ایران معمول است انواع دیگر آن را با فرق هایی می توان دید مانند نی انبان، بالابان.

نی هایی که از نواحی خشک به دست می آیند، چوب محکمتری دارند ترک نمی میل کردن د.

نی از سازهایی ست که جهت تکنوازی مناسب تر است ولی در گروه نوازی های سازهای ملی از آن مصرف می شود.

امکانات اجرای نی

نوازندگی در صداهای بم نی، اندازه بیشتر در صداهای زیر اندازه کمتری دارد.

اجرای تکیه ها ، استکاتو، واخوان خا و آرپژهای کوتاه (در صورت نیاز) در این ساز به بهتر ی میسر است.

حالتهای کیفی آهنگ با کم زیاد کرد فشار و دمیدن حرکت مختصر انگشتها بر روی سوراخها ایجاد می شوند.

  • سهیلا آرمین
  • ۰
  • ۰



دانلود آهنگ

ترانه و شعر موزیک قربونت برم عماد

تو چقدر خوب ی گلم نازنینه خوشگلم من که دیوونه شدم بذار قربونت برم
بسوزم تو آتیشه تو آره جونم کم آوردم پیشه تو , آره جونم کم آوردم پیشه تو
حسه بهتر تو نگاهت منو بد جوری میخواد منم عاشقت شدم آره بسیار زیاد ام زیاد
بسیار زیاد ام برام کمه دله من تو رو میخواد بذار یه چیزی بگم آره قربونه لبات
تو چقدر بهتر ی گلم نازنینه خوشگلم من که دیوونه شدم بذار قربونت برم
بذار قربونت برم بسوزم تو آتیشه تو آره جونم کم آوردم پیشه تو
آره جونم کم آوردم پیشه تو

تکست موسیقی قربونت برم عماد

حسه خوب تو نگاهت منو بد جوری میخواد منم عاشقت شدم آره بسیار زیاد ام زیاد
زیاد ام برام کمه دله من تو رو میخواد بذار یه چیزی بگم آره قربونه لبات
تو چقدر بهتر ی گلم نازنینه خوشگلم من که دیوونه شدم بذار قربونت برم
بذار قربونت برم بسوزم تو آتیشه تو آره جونم کم آوردم پیشه تو
آره جونم کم آوردم پیشه تو
حسه بهتر تو نگاهت منو بد جوری میخواد منم عاشقت شدم آره بسیار زیاد ام زیاد
خیلی ام برام کمه دله من تو رو میخواد بذار یه چیزی بگم آره قربونه لبات
تو چقدر خوب ی گلم نازنینه خوشگلم من که دیوونه شدم بذار قربونت برم
بذار قربونت برم بسوزم تو آتیشه تو آره جونم کم آوردم پیشه تو
آره جونم کم آوردم پیشه تو
**

  • سهیلا آرمین